niedziela, 21 listopada 2010

Jeszcze tylko...

33 dni! 
Uwielbiam święta, zapach gotowanych potraw, magię prezentów. W tym roku prezentomania, ma tytuł - studniówka, właściwie, wszystko co jest mi na nią potrzebne,
znaczy się muszę kupić sukienkę, buty, torebkę, coś na sukienkę, biżuterię.. 
Jednakże, mam nadzieję, że otrzymam, moją wymarzoną bluzę adidasa, męska, olbrzymią, czarną, z zielono-żółto-czerwonymi dodatkami - taką rasta.
Jestem cholernie uszczęśliwiona faktem, że 15 stycznia, będę bawić się, z dorosłymi ludźmi, to takie świetne, szczególnie gdy ma się umysł 19-20 latki.
Właściwie, to podziękowania lecą, w kierunku mojego Skarba, bo to on mnie zaprosił.
Różnica wieku nam nie przeszkadza, ponieważ potrafimy dopasować się do sytuacji.
Weekend minął szybko, brzydka pogoda, kościół - bo bierzmowanie, już w maju!
Raduje się faktem, że zostałam wychwalona przez nauczycieli, nareszcie ktoś mnie nagrodził.
Przede mną pismo techniczne, tata mi pomoże, damy radę!
Ogólnie to będzie długi tydzień, jutro pięć lekcji, bo na wf nie idę, we wtorek cztery z tego samego powodu, potem x2 osiem i piątek siedem + wywiadówka za zachowanie, ale nie mam się czego bać! ; D
Pozdrawiam wszystkich! ; - *









5 komentarzy:

  1. tak, tak święta! :D . też mam bierzmowanie w tym roku. u ciebie też taką wielką formalność z tego robią? :)
    - Izuu tu była ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszędzie jest tak samo, ja muszę chodzić co niedziela do kościoła, przez październik, miałam we wtorek różaniec. Oczywiście, do kościoła większość przychodzi pod koniec mszy, różaniec zaliczaliśmy tak samo.. Niedaleko kościoła mamy tesco, jeszcze biedronkę w okolicach otwierają, także jest co robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta ! A Ty pamiętam ,że 4 grudnia na moje urodziny przychodzisz .;d - Martyna .;d ; 8

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham święta. ale Ciebie bardziej.
    i też marzę o tej bluzie. < 3

    OdpowiedzUsuń